Budowanie marki osobistej

2022L

Kod przedmiotu16S1O-BMO
Punkty ECTS 1
Typ zajęć Ćwiczenia
Przedmioty wprowadzające
Wymagania wstępne
Opis ćwiczeńBudowanie marki osobistej – wprowadzenie w terminologię przedmiotu. Indywidualna analiza SWOT. Jak budować markę osobistą? Media społecznościowe a personal branding. Motywacja i automotywacja. Zarzadzanie czasem: praca – dom. Techniki prezentacji i autoprezentacji. Etykieta osobista: ubiór, savoir vivre, język ciała. Projekt edukacyjny - plan indywidualnego rozwoju i budowy marki osobistej.
Opis wykładów-
Cel kształcenia
Literatura podstawowa1) Schawbel Dan, Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki, Onepress, 2016 2) Sergiusz Trzeciak, Coaching marki osobistej, GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2015 3) Grzesiak Mateusz, Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą, Onepress, 2019
Literatura uzupełniająca
Uwagi