Zaawansowane systemy programowania grafiki

Advanced graphics programming systems

2021L

Kod przedmiotu17S2-ZAASYPGa
Punkty ECTS
Typ zajęć Ćwiczenia laboratoryjne
Wykład
Przedmioty wprowadzające
Wymagania wstępne
Opis ćwiczeń
Opis wykładówPodstawy OpenGL/GLSL. Vertex Shader. Fragment Shader. Geometry Shader. Teselacja, Shadery obliczeniowe. ,ĆWICZENIA LABORATORYJNE:ĆWICZENIA:Programowanie podstawowych algorytmów graficznych z wykorzystaniem shaderów
Cel kształcenia
Literatura podstawowa1) Graham Sellers, Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, OpenGL SuperBible: Comprehensive Tutorial and Reference (6th Edition), Addison-Wesley Professional, 2013 2) The Khronos Group, OpenGL API Documentation Overview, The Khronos Group, 2019 3) Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel, OpenGL. Księga eksperta. Wydanie VII, Helion, 2016
Literatura uzupełniająca
Uwagi